Bia2bazi

FootballChampions

Imperiaonline

Gameronline

Khanwars

——————————————

تراوین اسپید

——————————————

Gorz


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

Vampires vs Zombies

 یا همان خون آشامان در مقابل زامبی ها، بازی جالبی از شرکت Alawar Entertainment برای کامپیوتر می باشد که در سال 2013  منتشر شده است. خود را برای نبردی سخت از همان ابتدای بازی آماده کنید، زیرا دشمن به سرعت پیشرفت می کند و زیرساخت های خود را بنا می کند تا شما را از بین ببرد. مردگان متحرک به شدت خشم گین هستند و قصد انتقام به خاطر شکست قبلی را دارند.

Vampires vs Zombies دانلود Vampires vs Zombies   بازی رقابت

هر یک از گروه ها در بازی Vampires vs Zombies دارای هشت نفر می باشند و هر فردی که در آن گروه فعالیت می کند، وظیفه ای را بر عهده دارد. زمانی که یکی را انتخاب نمودید، همگی آن ها را با ماوس هدایت کنید و تجهیزات لازم را برای جنگ فراهم سازید. تنها شخصیت ها نیستند که توانایی ضربه زدن به دشمنان را دارند، بلکه از ساختمان های دفاعی یا هجومی نیز می توانید برای انجام این کار کمک بگیرید.

این عنوان شباهت هایی با Plants vs Zombies دارد ولی سبک کلی آن مدیریتی می باشد و شرکت سازنده تفاوت های بسیار زیادی را برای آن قائل شده است و فقط در قسمت نبرد ها مشابه هم هستند. اسلحه های خود را در Vampires vs Zombies طراحی کنید و قدرت بسیار خوبی را با صرف هزینه برای آن ها قرار دهید و از آن ها در مواقع ضروری استفاده کنید. مهارت مبارزات تن به تن افرادتان را با کسب تجربه افزایش دهید تا در برابر زامبی ها قوی باشند و اجازه هیچ حرکت اضافه ای به آن ها ندهند. با توجه به این که گرافیک بازی Vampires vs Zombies در حد معمولی و با هزینه بسیار پایینی ساخته شده است، از حجم مناسبی نیز برخوردار می باشد. البته گیم پلی اعتیاد آور و صداگذاری عالی آن قابل مقایسه با کیفیت پایین تصاویر نیستند و این بازی را نسبت به عناوین هم سبک متمایز می کنند.

حجم فایل : 252.23 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

Download