• فروش ویژه تابستان

  •   
     
     
     
      
     
     
      
     
     

  • تخفیف باور نکردنی ساعت الیزابت !



  • ويژه اشخاصي با سليقه اي خاص و سخت پسند

    طراحي بي نظير و زيبا براي مشكل پسندان

    آيا به دنبال ساعت خاص و منحصر به فرد هستيد ؟

    رنگبندي:سبزقهوه اي نارنجي ,مشکی و قرمز


    قیمت فقط : 32.500 تومان

    قیمت فقط : 19500 تومان 



دانلود فیلم من و شیطان

دانلود فيلم ایرانی

دانلود فیلم ایرانی جدید و زیبای من و شیطان با لینک مستقیم

می توانید این فیلم بسیار زیبا را همینک از رسانه پردیس موزیک با کیفیت مناسب دانلود و تماشا کنید

برای حمایت از صاحب اثر نسخه کم حجم قرار داده شده است

 

745895690579057 دانلود فیلم من و شیطان

 

ژانر : ترسناک
مدت زمان: ۹۰ دقیقه
سال ساخت : ۱۳۹۲
کارگردان : علیرضا طالب زاده
نویسنده : علیرضا طالب زاده

بازیگران : حمیدرضا پگاه,شبنم قلی خانی,لیلا بلوکات,مهتاج نجومی,مهرانه مهین ترابی,…

خلاصه داستان : فیلم “من و شیطان” درباره پسری به نام مملی است که پدرش او را تنها گذاشته و مادربزرگش “عزیز” از او نگهداری می‌کند و بعد از مرگ عزیز که کسی نیست از او نگهداری کند، تنها می‌شود. مملی با همزاد شیطانی خودش روبرو می شود و مشکلاتی را برای او به وجود می آورد.

 

 

دانلود فیلم من و شیطان : Download