Bia2bazi

FootballChampions

Imperiaonline

Gameronline

Khanwars

——————————————

تراوین اسپید

——————————————

Gorz

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

Zombie Hostel نام بازی پر هیحانی در سبک شوتر اول شخص با صحنه های ترسناکیست که در سال 2013 به دست کمپانی Falcoware برای سیستم عامل ویندوز عرضه شده است. داستان اصلی بازی از جایی آغاز می شود که شما در یک هتل عجیب و ترسناکی به هوش می آیید و هیچ چیزی را از گذشته به خاطر ندارید. کمی که قدم می زنید، اجساد انسان هایی را می بینید که به قتل رسیده اند.

Zombie Hostel دانلود Zombie Hostel   بازی هتل زامبی

کمی که در محیط ابتدایی بازی Zombie Hostel قدم می زنید، متوجه زامبی هایی می شوید که به انسان های معمولی حمله ور شده اند و آن ها را نیز به ویروس خطرناک مبتلا کرده اند. در چنین مواقعی باید بر ترس خودتان غلبه کنید و اتاق های مختلفی را بگردید تا اسلحه ها و تجهیزات مورد نیاز برای مبارزه با دشمنان را پیدا کنید. اما مراقب باشید تا قبل از رویارویی با زامبی ها، این سلاح ها را پیدا کنید، در غیر این صورت مرگ را تجربه خواهید کرد!

تعداد دشمن، بیشتر از آن چیزیست که تصور می کنید و برای مقابله با آن ها نیاز به یک نقشه دقیق دارید تا شکست نخورید. محیط کلی Zombie Hostel تاریکی را همیشه به همراه دارد و تنها روزنه های نور به شما در پیدا کردن راهتان کمک می کنند. همین امر باعث افزایش جذابیت و در عین حال ترسناک بودن بازی هتل زامبی می شود. همه اتاق های هتل را به دقت باید بگردید تا آن ها را از وجود این موجودات خطرناک پاک سازی کنید و به سراغ اتاق بعدی بروید. پس از این که امنیت را در بازی Zombie Hostel به هتل بازگرداندید، باید به سمت بیرون از هتل بروید. این بار تعداد مردگان متحرک بسیار بیشتر است و به صورت تک نفره نمی توانید نابودشان کنید. پس باید آن ها را به داخل هدایت کنید و با استفاده از اسلحه مرگبارتان به سمتشان شلیک نمایید.

حجم فایل : 182.86 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده

Download