Bia2bazi

FootballChampions

Imperiaonline

Gameronline

Khanwars

——————————————

تراوین اسپید

——————————————

Gorz

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

X Construction از جمله بازی های کم حجم و جالبی برای Android از کمپانی CrossConstruct در سبک پل سازییست که نمره 4.5/5 را از Googleplay دریافت کرده است. معماری منحصر به فرد و در عین حال بسیار سادی ای در طراحی پل های بازی به کار می رود، همین سادگی باعث جلب توجه کاربران شده است و آن ها را ساعت ها سرگرم می سازد.

X Construction دانلود X Construction   بازی پل سازی اندروید

برای شروع بازی X Construction ساخت یک پل بسیار ساده و در حد مبتدی برای بازیکن در نظر گرفته شده است و با کم ترین تجهیزات آن را بنا می کنید تا با روال کار آشنایی پیدا کنید. با پیشرفت در مرحله ها و به مرور زمان، تعداد قطعاتی که با آن پل را می سازید، افزایش پیدا می کند، به طوری که برای ساخت و ساز می توانید از صد ها روش کمک بگیرید ولی پل طراحی شده باید مقاومت لازم را در برابر وزن داشته باشد.

با توجه به حجم پایینی که برای بازی در نظر گرفته شده است، تنها 27 مرحله برای تجربه پل سازی وجود دارد ولی برای اتمام مراحل پایانی قطعا نیاز به ساعت ها زمان خواهید داشت. پس از این که سازه خود را در X Construction به اتمام رساندید، دکمه حرکت قطار را فشار می دهید تا بخش تست آغاز شود و در صورت عبور موفقیت آمیز قطار از روی آن، به بخش بعدی راه پیدا می کنید. جالب ترین قسمتی که در این عنوان ایجاد شده است، Free Build Mode می باشد و در آن می توانید سلیقه خود را به طور کامل بر روی پل پیاده سازی کنید و با لوازم نامحدودی یک پل عظیم و بی نظیر بسازید. اما در بخش مرحله ای بازی X Construction امتیازاتی که به دست می آورید، قابل ثبت در Leaderboard گوگل پلی می باشند تا رقابت هر چه بیشتر را در بین سایر بازیکنان احساس کنید.

حجم فایل : 8.40 مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه 2.3 یا بالاتر

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک گوگل پلی

Download