دانلود مجموعه قالب های فلش برای وب سایت

WMForce Flash Template Collection for Websites

 

 

 

 

سایت های که به صورت Flash طراحی شده اند همیشه برای بازدیدکنندگان جذاب هستند. ولی اگر در زمینه طراحی سایت فعالیت کرده باشید حتما میدانید که طراحی یک سایت فلش بسیار کار سختی است.

 

به همین دلیل بهتر است از قالب (Template) های آماده برای طراحی سایت فلش استفاده شود.

 

در این مطلب از سایت سرزمین دانلود، مجموعه تملیپت های WMForce که مخصوص طراحی سایت های Flash هستند را برای شما آماده کرده ایم.

 

این مجموعه که با نام WMForce Flash Template Collection for Websites منتشر شده است، شامل 9 قالب فلش بسیار زیبا و جذاب است. این مجموعه، توسط شرکت WMForce منتشر شده که در زمینه برنامه نویسی و طراحی فلش فعالیت میکند.

 

تمام این قالب های وب سایت، به صورت انیمیشن و تعاملی هستند. شما میتوانید با ایجاد تغییرات دلخواه در سورس این قالب ها، آنها را به شکل دلخواه و مورد نظر خود در بیاورید.

 

اگر به طراحی سایت فلش با استفاده از قالب های آماده علاقمند هستید، در ادامه مطلب میتوانید این 9 قالب را به صورت یکجا دانلود کنید.





 

تمام سورس های هر قالب، درون آن وجود دارد. این سورس ها شامل سورس فلش (با پسوند fla)، فونت ها، و کدهای HTML و PHP است. همچنین پیش نمایش هر قالب به صورت فایل های تصویری (JPG) در فولدر مربوط به هر قالب قرار دارد تا بتوانید نمونه سایت ساخته شده با آن قالب را مشاهده کنید.

 

توجه داشته باشید که برای طراحی سایت دلخواه خود با کمک این قالب های فلش، لازم است که آشنایی مختصری با طراحی سایت، برنامه نویسی HTML، و طراحی فلش داشته باشید.

 

 

مجموعه قالب های فلش برای وب سایت، WMForce Flash Template Collection for Websites را دانلود کنید:

 

دانلود با حجم 126 مگابایت





پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، به صفحه راهنمای سایت مراجعه کنید.

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.