Bia2bazi

FootballChampions

Imperiaonline

Gameronline

Khanwars

——————————————

تراوین اسپید

——————————————

Gorz

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

Assault Heroes

 یکی از بازی های ساخته شده توسط شرکت Sierra Entertainment در سال 2007 می باشد که در سبک استراتژیک و اکشن برای کامپیوتر انتشار یافته است. داستان اصلی بازی در مورد آخرین گروه نجات برای نابودسازی دشمنان است و سایر گروه ها به دست دشمن از بین رفته اند و تمامی امید ها به شماست تا به منطقه ای که دشمن در آن سکونت دارد، نفوذ کنید.

Assault Heroes دانلود Assault Heroes   بازی قهرمانان حمله

مهم ترین هدفی که در بازی Assault Heroes دنبال می کنید، رسیدن به آزمایشگاهیست که در آن مشغول به ساخت اسلحه ها و تجهیزات نظامی غیر قانونی هستند تا همه جای کره زمین را به تصرف خود در بیاورند. رسیدن به این هدف در مراحل پایانی بازی امکان پذیر می شود و در ابتدا باید نیرو هایی را که در ساحل مستفر شده اند، از میان بردارید. تعداد آن ها بیشتر از آن چیزیست که در یک مرحله بتوانید این کار را به انجام برسانید.

به طور کلی بازی دارای پنج مرحله اصلی با جزئیات فراوانی می باشد که در پایان هر مرحله با Boss یا همان رئیس مقابله خواهید کرد که از قدرت به مراتب بالاتری نسبت به سایر سربازان برخوردار است. پس از این که بخشی از Assault Heroes را به موفیت به پایان رساندید، امتیازی به کاربر تعلق می گیرید که با آن امکان خرید اسلحه های فوق پیشرفته به همراه تانک های جدید فراهم می گردد تا با امید بیشتری به ادامه بازی بپردازید. اما قدرت و تعداد سرباز های دشمن نیز به مرور زمان افزایش پیدا می کند و کار برایتان سخت خواهد شد، پس نیاز به Upgrade های اساسی در تجهیزات دارید تا شکست را تجربه نکنید. بازی Assault Heroes از بخش Multiplayer و چند نفره نیز پشتیبانی می کند و می توانید با دوستانتان همراه شوید و مراحل مورد نظرتان را با کمک یکدیگر به اتمام برسانید.

حجم فایل : 55.90 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده

Download