Bia2bazi

FootballChampions

Imperiaonline

Gameronline

Khanwars

——————————————

تراوین اسپید

——————————————

Gorz


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

Out There

 یک بازی متفاوت از شرکت Mi-Clos Studio برای سیستم عامل اندروید با گرافیکی دو بعدی میباشد و موفق به کسب نمره عالی 4.6/5 از Googleplay شده است. داستان بازی در مورد گروه فضایی شماست که بر اثر حادثه نامعلومی در یک سیاره دورافتاده گم شده است و هیچ راه فراری پیدا نمی شود. فقط باید از عوامل حیات در این مکان استفاده کنید تا زنده بمانید.

Out There دانلود Out There   بازی فضاپیمای اندروید

گیاهانی که در بازی Out There مشاهده می کنید، منبع اکسیژن موقتی برای مصارف ضروریتان در این قسمت از کهکشان بزرگ است و باید در مصرف آن صرفه جویی کنید، چون تا زمانی که منبع اکسیژن دیگری پیدا نکنید، قادر به نفس گیری دوباره نخواهید بود. فضاپیمایی که بر روی آن هستید، بسیار پیشرفته و مجهز به قدرتمند ترین تجهیزات روز است ولی در مورد نجات از این سیاره عظیم نمی تواند کاری از پیش ببرید و تقریبا عاجز است.

وبسایت های بزرگی همچون Eurogamer به این عنوان، امتیاز بالایی مثل 8/10 داده اند و این دور نوع خود کم نظیر است و برای یک بازی کم حجم واقعا تحسین برانگیز می باشد. هر رکوردی که در Out There به جای می گذراید، قابل ثبت در Leaderboard های اینترنتی این بازیست و در راه یابی کاربر به مراحل بالاتر نقش موثری را ایفا می کنند. ماجراجویی هایی که تجربه خواهید کرد، به نوعی نامحدود هستند و 300 نوع منحصر به فرد تنها به دست سازندگان طراحی شده اند و قابل استفاده هستند. هشت نوع فضاپیما در بازی Out There برای خرید و انتخاب قرار داده شده اند و جمع آوری امتیاز، توانایی به دست آوردن آن ها را خواهید داشت. اما باید توجه داشته باشید که هر فضاپیما نیازمند Upgrade هاییست که باعث افزایش قدرتش می شوند و در کسب رکورد های جدید تاثیر زیادی دارند. البته برای انجام این آپگرید ها هم نیاز به صرف هزینه و امتیازی دارید که قبلا کسب کرده اید.

حجم فایل : 47.29 مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه 2.2 یا بالاتر

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک گوگل پلی

Download