Bia2bazi

FootballChampions

Imperiaonline

Gameronline

Khanwars

——————————————

تراوین اسپید

——————————————

Gorz

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

Reus بازی خلاقانه ای در سبک فکری و تا حدودی ماجرایی برای کامپیوتر محسوب میشود و در سال 2013 توسط Abbey Games با گرافیک نزدیک به دو بعدی ساخته شده است. تمامی عوامل حیات از جمله خاک و باد را در این بازی به اختیارتان بگیرید و سرزمینتان را به طور دلخواه بسازید و طبیعت بسیار زیبایی را در آن به وجود بیاورید. اما به یاد داشته باشید که کنترل انسان ها به هیچ وجه در دستتان نیست.

Reus دانلود Reus   بازی نیروهای طبیعت

انسان ها در بازی Reus به روش و شیوه خودشان زندگی می کنند و باید تمامی امکانات مورد نیاز را قرار دهید تا در رفاه و آرامش بوده و رضایت کامل داشته باشند. خلاقیت تنها چیزیست که به کمک شما در این بازی می آید و باعث پیشرفت چشم گیرتان می شود. تنها یک راه برای پایان بخشیدن به هر مرحله از بازی وجود ندارد، بلکه از هزاران روش می توانید امتیاز کسب کنید و راه رسیدن به قسمت بعدی را با دستانتان بنا کنید.

از موجودات غول پیکری برای ساختن قسمت های مختلف سرزمینتان استفاده خواهید کرد. به طور مثال در Reus امکان کمک گرفتن از درخت های جاندار و بسیار بزرگ نیز قراهم شده است و با ایجاد رابطه ای دوستانه بین آن ها، کار هایتان به مراتب آسان تر از قبل خواهد شد. آیتم های متعددی برای تسریع در وظایف و ماموریت ها طراحی شده اند و تنها با صرف هزینه کمی آن ها را بخش فروشگاه خریداری کنید. با توجه به این که آیتم ها دارای تعداد محدودی می باشند، فقط در مواقع ضروری از آن ها بهره ببرید. نمرات بسیار خوبی که این بازی از سایت های معتبر دنیا دریافت نمود، به نوعی همگان را شگفت زده کرد و باعث تحولی در سبک خودش شد. بازی Reus توانست نمره 8/10 را از وبسایت معروف Gamespot در کارنامه موفقیت آمیزش ثبت کند و هم چنین متای کلی 75/100 را نیز از آن خود کرد.

حجم فایل : 302.58 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده

Download