Bia2bazi

FootballChampions

Imperiaonline

Gameronline

Khanwars

——————————————

تراوین اسپید

——————————————

Gorz

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

iBomber Attack

 عنوان بازی استراتژیکی از شرکت Chillingo برای کامپیوتر و سیستم عامل های اندروید و iOS می باشد و در سال 2013 نیز وارد شبکه Steam شده است. در ابتدای بازی شاهد حملات موشکی با استفاده از هلیکوپتر ها و هواپیما های جنگنده دشمنان هستید که قصد نابودی کشتی نظامیتان را دارند. در این میان وظیفه شما محافظت از این کشتی و از بین بردن تمامی مهاجمان است.

iBomber Attack دانلود iBomber Attack   بازی حمله موشکی

از تجهیزات نظامی مختلفی از جمله تانک ها و ماشین های جنگی در بازی iBomber Attack می توانید کمک بگیرید تا از رسیدن دشمن به اهداف شومش جلوگیری کنید. شاید در مراحل اولیه کار ساده ای به نظر برسد ولی به مرور زمان بر تعداد آن ها افزوده می شود و علاوه بر این، قدرت ضربه زنی و شلیکشان هم بیشتر می شود. در چنین مواقعی باید سرعت عمل و دقت لازم را داشته باشید تا توانایی مقابله با آن ها را داشته باشید.

اکثریت کشتی هایی که پر از سوخت هستند و قصد عبور از منطفه را دارند، از نظر دفاعی در سطح بسیار پایینی قرار دارند و اگر نیرو های دشمن به آن ها برسند، قطعا نابود خواهند شد. 24 مرحله هیجان انگیز در iBomber Attack به همراه ماموریت های کوچک و جزئی طراحی شده اند و برای کسب امتیاز کامل آن ها نیاز به تلاش زیادی دارید تا در بار اول مهاجمان را به نابودی بکشید. در غیر این صورت نمی توانید با ستاره های کامل مرحله مورد نظر را به اتمام برسانید و باید دوباره سعی کنید. زاویه دوربین بازی از سمت بالا و به صورت دو بعدی نشان داده می شود ولی گیم پلی روان بازی iBomber Attack باعث ترمیم چنین کم و کاستی هایی شده است و جذابیت آن را همچنان نگه می دارد. گرافیک فانتزی و جالبی نیز در بازی حمله موشکی به کار رفته است و از صداگذاری مناسبی نیز بهره مند می باشد.

حجم فایل : 146.74 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده


Download